Geldof Reportedly Settles Libel Suit

A London tabloid, The Sun, has settled a libel lawsuit brought by Live Aid organizer Bob Geldof, according to published reports. The Sun published a story in 1998 claiming Geldof had celebrated his victory in a child-custody case by cavorting with a London stripper. Geldof dropped the suit in exchange for an undisclosed cash settlement and a public apology from The Sun, which acknowledges the story to be untrue, the BBC reported.